מכירה חוה, Kusadasi, Izmir, טורקיה, Cherry village

מכירה - Cod. 27031

  • טיפולוגיה: חוה
  • אזור: 14800 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 3

פרדס פנטסטי זית וכרם סמוך לכביש הראשי ובבין שני יקבים. מתאים לבניית הבית במדינה. מחצית החווה מכוסה ה- i trss התבגר זית ומחצית אחרת עם ענבי Osmancik לבנים בוגרים. יש גם חלל ריק לבית. בהחלט אחד המקומות הטובים ביותר במחוז כפר הדובדבן.

יין תורכי הוא יין שנעשה בארץ האירו היבשתית טורקיה. אזור הקווקז, שבו המדינות של גאורגיה, ארמניה, אזרבייג'אן וטורקיה נמצאות היום, שיחק תפקיד מרכזי בהיסטוריה המוקדמת של יין והוא צפוי להיות אחד מאזורי ייצור היין הראשונים של העולם. [1]
Ampelographers מעריך כי טורקיה היא ביתם של בין 600-1200 זנים מקומיים של גפן יין (הגפן האירופית), אם כי פחות מ -60 מהם גדלים באופן מסחרי. עם מעל 1,500,000 דונם (6,100 km2) ניטע תחת גפן, טורקיה היא היצרנית מובילה-הרביעית בעולם של ענבים.
כפר Kirazli הוא 14 ק"מ למרכז העיר קושאדסי. שם Kirazli (הכפר עם דובדבן) מגיע מעצי הדובדבן בכפר. זהו כפר מסורתי שבו אתה יכול לחוות את החיים בכפר המקומיים.

סמוי מן הקהל מאחורי מטעי זיתים, פרחים של דובדבן וכרמים; כפר Kirazli הוא אחד המקומות שאינם תיירותיים כמה עזב המציע אירוח סביב אפסוס.

ישנם כ -350 משפחות המתגוררות בכפר, מרוויחים את חייהם מגידול חקלאי ובעלי החיים. להיות הדוגמא הראשונה בארץ, החקלאות האורגנית נתמכת על-ידי הממשלה. המוצרים העיקריים של הכפר הם דובדבן, זית, תאנה, ענבים, אגוז ויין. עם זאת, פרט לפרות הטרופיים, כל סוג של פרי גדל בכפר.

בימי ראשון, Kirazli מארח שוק המוצר אורגני מוסמך הראשון של טורקיה. עיגון כל מספר גדל והולך-שנה של מסעדות כפר פלש על ידי מקומיים בסופי שבוע לארוחת הבוקר שלהם מיוחדת סוג המשפחה ומאכלים אזוריים מסורתיים.

למרות שהוא מוקף בכל האטרקציות התיירותיות, עדיין אין חנויות תיירותיות בכפר Kirazli. עם זאת, כמה מלונות בוטיק עסוקים בכל ימות השנה.

יש מסגד אחד, בית ספר אחד עיקרי, מרפאת אחת, קצבים, מאפייה, ושלושה מיני שווקים בכפר. מיניבוסים ציבוריים לרוץ כל חצי שעה בין קושאדסי וKirazli בזמן יום.

טורקיה היא עדיין מדינה חקלאות ורוב האנשים עדיין חקלאים. אך למרבה הצער השיטות החקלאיות פשוס כמו ברוב המדינות האחרות בעולם-שונו. כדי להגדיל את הפריון ולהגן על המוצרים יותר ויותר כימיקלים נמצאים בשימוש באותו הרגע. Kirazli הוא הכפר היחיד בטורקיה שקבלה את אישור החקלאות ידידותית לסביבה הניתן על ידי הממשלה הטורקית. כשאתה הולך על הכבישים והשבילים של Kirazli תראו זיתים, herries, אגסים, משמש, אפרסקים, עגבניות, מלפפון, חצילים, תותים, שזיפים, חבושים, אבטיח אבטיח, ענבים וכרמים וכו '

 

אוכל

כשזה מגיע לאוכל, השמש האגאי הנדיבה והאדמה מאפשרים לנו לגדול במגוון עצום של ירקות, פירות ועשבי תיבול; ולגדל בקר ניזון טרי אלה. מוקף בצמחייה כגון, בכפר שבו Kirazli חקלאות אורגנית נתמכת על ידי הממשלה; המזון עשיר, צבעוני ומזין. מסעדות כפר כמה מגישות אוכל מקומי באטמוספרות אותנטיות שלהם למשוך משפחות, זוגות וחברים מכל רחבי האזור, במיוחד בסופי השבוע.


אֵזוֹר

אפסוס (15 קילומטר / 6 קילומטרים): העיר העתיקה המפורסמת ביותר בטורקיה, עיר הבירה של אסיה קטנה.

הבית של מרים בתול (20 קילומטר): הידוע כמקום האחרון שבו מרים בתול חי השנים האחרונות שלה והלך לעולמו.

של בסיליקת סנט ג'ון: איפה סנט ג'ון השליח נקבר. על גבי קברו, אחת מהבזיליקות הגדולות ביותר של העולם נבנה במאה ה -6 לספירה.

מקדש ארטמיס באפסוס: חורבותיו של אחד משבעת פלאות תבל של העולם העתיק.

רכבת המוזיאון (8 קילומטר / 5 קילומטר): זהו אחד האוספים הטובים ביותר בעולם. 42 ספינות קיטור מ7 מדינות שונות מוצגות כאן.

מוזיאון אפסוס: הממצאים הארכיאולוגיים של אפסוס מתבצע הציגו במוזיאון שמדהים.

Selcuk (15 קילומטר / 6 קילומטרים): העיירה הטורקית המודרנית שבי אפסוס, הבית של מרים בתול, בזיליקת סנט Johnâ € ™ s, מקדש ארטמיס באפסוס, המוזיאון וכפר Sirince נמצאים.

קושאדסי: עיירת הנופש הממוקמת בים האגאי שהיא עיירת ספינות שיוט הפופולרית ביותר של טורקיה. בעיר יש חופים, מסעדות וחנויות נחמדים.

כפר Sirince: 9 קילומטר מSelcuk, כפר יפה עם יין ההיסטוריה ופירות הייחודי שלה.

Priene - Miletos - Didyma: לאוהבי היסטוריה, אלה הם שלוש ערים עתיקות של € ~Ioniaâ € ™ שבו אתה יכול לבקר בטיול של יום.

Priene היא עיר עתיקה שבו אלכסנדר מוקדון בילה חורף. הוא קיבל את החורבות הלניסטי השמורות ביותר של האזור.

Miletos: זה מקום birht של מדע שבי Hippodamos, תכנית הרשת שאנו משתמשים היום בערים שלנו הומצאה.

Didyma: אחד המקדשים המרשימים ביותר של טורקיה שראשיתה במאה ה -6.

פמוקלה (178 קילומטר / 110 קילומטרים): זה תופעת טבע מדהימה, הר לבן ענק

עשוי סידן. זה מפורסם המים התרמיים שלה ועיר עתיקה Hierapolis.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB