מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, Aydin, Aydin, טורקיה, Ovaeymir Mah 39 Fevzi Çakmak Sk Greenpark Sitesi No :4/B Kat :7 Daire :28

מכירה - Cod. 42140

  • טיפולוגיה: חמישה חדרי שינה ומעלה
  • אזור: 160 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: 7

במרחק של 45 דקות מקוסדסי, החביב על התיירות, יש ערסל אחד, סלון אחד, 2 חדרי שינה, מטבח אחד, חדר הלבשה אחד. יש 2 שירותים ומחסן אחד, אין מחסן. במעון האולטרה-יוקרה שלנו יש הרבה מתקנים חברתיים ונמצא במרחק הליכה ממרמריס, בודרום, כביש קוסדסי, מיגרוס, סופרמרקטים BİM עם בריכת מבוגרים, בריכת ילדים, מגרש משחקים לילדים, מרכז כושר ספורט, מגרש משחקים מקורה, חניה, מאבטח רציף , משלוח סחורה, שירות קבלת אורחים ביום ובלילה. את ההזדמנות הזו אסור לפספס. מבלי לשלם הרבה כסף למגזר הנדל"ן, אתה יכול לקנות דיור זה מבעל הבית שלך. יש לך גם את הזכות לקבל אזרחות טורקית.

עם ארכיטקטורה עכשווית, מרקם ירוק, שטחי מסחר, מתקנים חברתיים וזיכיונות, "Green Park Aydın" הוא הבחירה של כל מי שחולם על חיים נוחים ושקטים... הכתובת של מי שרוצה חיים שלווים ומיוחסים הרחק מהסביבה רעש העיר, הירוק, הכחול והנוחות נפגשים ויופי, פשטות ויופי.... אבטחה - מלווה במקום - מצלמת אבטחה חומרים מהשורה הראשונה וביצוע איכותי אמין - נוח - סביבה משפחתית מרווחת - חדרים ומרפסות מרווחות, מזווה פרטי למרפסת השטוחה והזכוכית שלנו, תאורת ספוט ותאורת לד בכל החדרים קומה אמצעית - חזית פתוחה - מערכת מרכזית גז טבעי, חדר חימום תת רצפתי - טלפון דלת וידאו מזגן יסופק עם Vestel 24 Lounge וחבילה קומפקטית של סימנס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB