מכירה מלון, Advsa Island, AYVALİK, טורקיה, Deniz Mahallesi Kamburtarla Mevkii No:10 Avşa Adası – Marmara/Balıkesir

מכירה - Cod. 37879

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 426 m²
  • חדרים: 14
  • רצפה: 2

באליקסיר - איוולה איסלנד - מהבעלים למלון בוטיק

מאז 2014, המתקן שלנו הופעל באופן פעיל ויש לו תיק לקוחות מיוחד.
איבסה 100 מטר, נוף לים ונוף, 4 חזיתות, 3 לוקס, 4 דלוקס דלוקס וילות בהיקף של סך של 35 אנשים קיבולת מיטה. כל אחת מ -7 הדונגלים בונגלו ווילה כוללת גן מנוחה קטן וגן ברביקיו / ברביקיו עם שולחן אוכל. יש גם שוק, קפה / מסעדה ומטבח. עצי האורן, עצי פרי ופרחים שונים במלון בוטיק עם הטבע והים באווירה המקסימה של המלון מציע חופשה שלווה בביטחון. הוא נמצא במרחק של 3 ק"מ מהמרכז, וניתן להגיע אליו בקלות באמצעות אוטובוס זעיר, מונית וכלי רכב פרטיים.

סדרת מסיבות, מסיבות, מסיבת רווקים, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבות, מסיבת שנה טובה, חג האהבה, ימי נישואין, משפחה מיוחדת וכו ' אתר הנופש מתאים לאירועים כגון '' הארגוני החג '' 'והמתקן שלנו, הכולל את כל 7 (7) וילות, מתאים לשירות 7/24 במשך 12 חודשים

הוילות הן דופלקס וכל וילה כוללת פינת אוכל לברביקיו וגן הרפיה. בקומת הקרקע של הווילות; יש סלון, מטבח פתוח וחדר אמבטיה עם מקלחת / שרותים. למעלה; חדר השינה זמין. רצפות רטובות הם מזוגגים, באזורים אחרים הם פרקט למינציה. כל הסחורה נקיים ומטופחים, תכונות של VILLAS:

בקומה התחתונה של מלון LUXE DUBLEX Bungalow VILLAS; סלון, מטבח, חדר אמבטיה / שירותים זמינים. פינת פינת ישיבה ספה (עם נוחות ויכולת עבור 2 אנשים), שולחן קפה התיכון, טלוויזיית LCD, מאוורר, שואב אבק זמינים בכל הסלונים.

LUXE DUBLEX BUNGALOW VILLAS קומה עליונה: חדרי שינה זמינים, זוג יחיד (3 מיטות אדם קיבולת) מיטות באיכות גבוהה המותג והם grinded. יש ארון בגדים כפול וארון בגדים.

על תחתית של DELUXE DUBLEX בונגלו VILLAS; סלון, מטבח, תא מקלחת חדר אמבטיה / מקלחת. פינת ישיבה פינתית, פינת אוכל, פינת אוכל, פינת אוכל, פינת אוכל, פינת אוכל, פינת אוכל, כלי מטבח.

DELUXE DUBLEX BUNGALOW קומה עליונה של חדרי השינה: חדרי השינה הינם זמינים, זוגית ורווקת יחיד (3 אנשים קיבולת המיטה) מיטות הם באיכות גבוהה המותג, עם אללים. יש ארון בגדים כפול וארון בגדים.

במתקן; מערכת אנרגיה סולארית, מכונת כביסה, מקפיא, כיסאות נוח, מטריות, שולחנות וכיסאות בגדלים שונים זמינים. הוא מציע את האפשרות של התאמה אישית של המושג שלך עם נגיעות מיוחדות לטעמך.

1 (אחת) דמי השכירות השנתיים + פיקדון נדרש.
המחיר הוא אחד (1) שנה השכרה.

אזהרה !!!

החל ב -28 בספטמבר 2018, ניתן להגיע אלינו ממספר שלנו אשר ממוקם בבית מלון בוטיק Avsha בונגלו אשר נרכש על ידינו עם כל הזכויות אשר הוא מספר טלפון אחד מאושר. נא לא ליצור קשר עם מספרי הטלפון הקיימים באינטרנט מלבד המספר המורשה שלנו. אנחנו לא אחראים לכל נזק כספי או לא ממוני אתה עלול ליטול במקרה של קשר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB