מכירה מלון, Kemer, Antalya, טורקיה, Beycik/Kemer/Antalya

מכירה - Cod. 42344

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 5.500 m²
  • חדרים: 40
  • רצפה: 5

IN TOSCANA STYLE - אחוזה


מרחב מחיה בריא



LAND: עם קרקע של 5,500 מ"ר, הוא חושף את כל היופי עם השטח שלו שניתן להשתמש בהם להכנת מגרשי טניס או שימוש בפונקציות שונות, כמו גם שדה המתאים להנחתת מסוקים.

אחוזה

קיוסק: 610 מ"ר (עבודת אבן מאסיבית, עובי דופן של 60 ס"מ, 2+7 (9 חדרים) ועבודה ייחודית עם 3 חדרי אמבטיה, 4 שירותים, סאונה, מרפסת 45 מ"ר.) עם ההבדל בסגנון הטוסקני שלו.. הוא ממוקם על 200 מ"ר. יש לו 3 קומות, כולל קומת קרקע ועליית הגג. שטח השימוש הוא 610 מ"ר. הוא חצי תאי.

אחסון: 60 מ"ר, 2 חדרים, למטרות מחסן או מרתף.

קומת קרקע: 200 מ"ר אולם כניסה, שירותים, חדר אורינט, סלון (עם אח גז אמריקאי), מטבח, אכסדרה (קמין עצים עם חלונות גדולים ותא סגור). האדמה מכוסה בקליידוסקופ. רק רצפת הגלריה מחופה בפרקט עץ.


קומה 1: 200 מ"ר חדר שינה (45 מ"ר) עם פינת הלבשה, חדר רחצה (עם ג'קוזי וסאונה נוף לים), חדר עבודה, חדר אירוח, מקלחת ושירותים לאורחים, מיטה ופרגולה עם יציאה מחדר הרחצה, מרפסת חצי מקורה בשטח 45 מ"ר. עם מעקה מאבן טבעית. רצפת חדר השינה היא פרקט, האחרות מכוסות בקלבודור.


פנטהאוז: 150 מ"ר חדר ילדים (מקלחת - שירותים), חדר עבודה לילדים, ספרייה (אח גז אמריקאי), מרתף יבש. חדר ילדים, חדר עבודה לילדים ורצפת ספרייה חייבים להיות פרקט.




בית הארחה

בית הארחה: 636 מ"ר, 9 חדרי סוויטות של 60 מ"ר כל אחד, עם מרפסת, סלון, חדר שינה, מקלחת-שירותים, מד חשמל ומנוי לכל סוויטה, ותשתית מטבח פתוח בסלון של כל סוויטה. )

מידע טכני: הקירות הפנימיים והחיצוניים הם לבנים כפולות ושכבת הביניים גם היא קלקר, בעובי 45 ס"מ ובידוד מיוחד מפני חום, קור וקול. לבנים כפולות וקלקר משמשים. הדפנות הפנימיות בגודל 30 ס"מ וגם מקלקר. תקרות הרצפה חלולות והרצפות ביטולין וקלקר. המחמם הוא מותג Buderus, בעל פונקציית גפ"מ ומסופק ממחסן משותף. החלק החיצוני והתחתון של המבנה מכוסים באבן.

(*) לאחר 9 סוויטות, הוא מורכב גם ממרתף אחד. הדירות בשטח של 60 מ"ר ומורכבות ממיטה, סלון, מקלחת - שירותים ומרפסת. זה יכול להכיל 20-40 אנשים. החדרים מרוהטים וכוללים גם טלוויזיה וטלפון. הרהיטים איכותיים במיוחד והקפדה על שימוש ברהיטים נבחרים. מונים חשמליים נפרדים. חיבורי תשתית מטבחים קיימים בחדרי המגורים. למרתף שני חלקים. (חדר דוד וחדר כושר)



חדר אוכל: שטחו 150 מ"ר והוא מתאים לכל מיני סמינרים בינוניים או בתי קפה ומסיבות, ויש לו אח, מטבח ובר.

מידע טכני: מטבח ומחסנים קרים מרוצפים עד התקרה. תעשיית המטבחים מצוידת בציוד מטבחים. יש גם תנור אבן. הבניין מכוסה באבן (צפחה Muğla) מבפנים ומבחוץ. הרצפות מכוסות ביטולין וקלקר ומכוסות בקלבודור. בפנים יש אח גדול ובר. הריהוט הוא באיכות גבוהה במיוחד. יש לו תחושה כפרית בפנים. דלתות וחלונות עשויים עץ וזכוכית מחוסמת. ניתן לראות את היופי החיצוני של הטבע לחלוטין מבפנים.






בית צוות-גן-בריכה-חניון לרכב



בית צוות וגן: בית צוות (70 מ"ר), בריכה, מקומות ישיבה בחוץ וכו'. - שירותים לגינה, חדר כושר, חניון פתוח, מוסך תת קרקעי ומחסנים וכו'. - היחידות הן מחמם גז (LPG).


בריכה: היא מחוברת למפל המשולב עם בריכת הילדים. יש שתי בקתות מקלחת. יש הזדמנויות לישיבה ושיזוף בקיץ באזור שמסביב.


מוסכים: יש מוסך של שני מכוניות השייך לאחוזה. בנוסף, ישנם שלושה אזורי שימוש שישמשו גם כמחסן וגם כמוסך.

בית צוות: יש בו 2 חדרים, שירותים והסקה מרכזית. (יכול להכיל משפחה אחת או 8 רווקים מאותו המין.)

שירותים ציבוריים: ישנם שני שירותים (גברים ונשים) בגינה. לחפץ יש בור ספיגה בעל שלוש עיניים.

גן: על ידי מתן חשיבות לאזורים ירוקים, נעשה שימוש בדשא וייעור בכל מקום. במהלך הייעור, הקפידו שלא לטשטש את נוף הים וההרים. על המגרש כרם וגינת ירק. הגינה מושקת במערכות מעיינות וטפטפות Rain-Bird. הוא מחובר גם לקו ההשקיה החופשי.

חניון רכבים: בכניסה נבנה חניון עם קיבולת של 10-15 רכבים.




נכס נוח במיוחד למשפחות גדולות או לאנשי תיירות בריאות.

עם הנוף הייחודי שלו, הקיץ והאדם יפים בנפרד


(*) לכל היחידות יש נוף להרים, לים ויער, ומכיוון שהן בגובה של 1000 מטר מעל פני הים, זוהי סביבה שקטה ועשירה בחמצן. טבע נפלא על חוף הים התיכון! שוויץ של טורקיה. ההבדל של סביבה ייחודית זו משוויץ; אתה על חוף הדגל הכחול תוך 10 דקות.


(*) מיקום נדיר בעולם. הרים, ים ויער שזורים בשלושת מרכיבי היופי הללו. בואו נוסיף פריבילגיה שונה מאוד לתפקיד הזה; יש כאן רוחות הרים וים. מבחינה זו ניתן לראות כי אפילו המעשנים חיים מעל גיל 100, התכונות והפריבילגיות הללו נמצאות במצב שניתן לראות באופן קונקרטי. אתה יכול לראות שרומנטיקה כלולה בעבודות.


(*) הערה: זמינים חיבורי מי שתייה, חשמל וטלפון. מיכל Aygaz GPG 5m3 קבור בגינה. ממיכל זה מסופק גז לכל תנורי החימום, המטבחים והקמינים בבית האבן. גודל המגרש של המקרקעין הוא 5.500 מ"ר. המגרש מוקף חומות אבן וגדרות. על ידי נטילת הקרקעות השכנות, ניתן להגדיל את שטח הקרקע ל-10,000 מ"ר.



השתמש בחלופות:

(*) נדל"ן זה בנוי נרחב הוא מקום שבו אנשי עסקים יכולים להירגע עם משפחתם וחבריהם, להיפגש עם אנשי עסקים אחרים וליצור קשרים עסקיים, ולארח את חבריהם, צוות ההנהלה או האורחים שלהם.


(*) סביבה שבה אנשים עם כל מיני בעיות בדרכי הנשימה, אלרגיות, שחוקים מעבודה קשה, יזכו לחופשה ממושכת או יחיו בטבע.


(*) מקום לתיירות בריאות. לדוגמה; סלון יופי, מעון קשישים, סנטוריום, מרפאת מרפא, מלון סמינרים בינוני וכו'. הוא גם מתאים במיוחד לתיירות VIP שתפנה לפלח העילית בשדות.


(*) אנו יכולים לומר שזהו מרחב מגורים אידיאלי למשפחות גדולות ומשפחות גדולות הכוללות גם קריטריונים אסלאמיים, בשל היעדר מקום פתוח ומתחת לרגליים וסביבה נטולת רעש. (בטוח שהוא יפנה למגזרים מקומיים וזרים).




(*) הערה: היצירות הן שטר בעלות וכולן מאוכלסות.










מידע נרחב ניתן למעוניינים, ואפשרות לסייר במתקן ניתנת בתיאום מראש.

וידאו ותמונות נשלחים למידע נרחב.
















זכויות יוצרים © 2022 כל הזכויות שמורות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB