מכירה קרקע לבנייה, Yalikavak, Bodrum, טורקיה, Bogazici / Milas

מכירה - Cod. 43022

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 14215 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

מגרש מסחרי / מגרש מגורים 14,215 מ"ר

גלה השקעה של פעם בחיים במילאס, טורקיה - מגרש חוף ייחודי המציע 14,215 מ"ר של פוטנציאל טהור. פנינה זו יושבת ליד הים, ומעניקה גישה לחוף פרטי לאורח חיים שאין שני לו.

תארו לעצמכם 13 וילות יוקרתיות המתאימות לקו החוף, חוף פרטי ומלון עם שירותים יוקרתיים - כולל בית קפה-בר, מסעדה, כושר וספא, וחניון. זהו הקנבס שלך למיזם מגורים או מסחרי בעל חזון. אמצו את ההזדמנות יוצאת הדופן הזו היום.
מגרש קרקע יוצא דופן זה, השוכן במיקום מעולה, במרחק של 3.4 ק"מ בלבד ממרכז מילאס, מציע נקודת תצפית אסטרטגית לחוות את הקסם של עיירת החוף התוססת הזו. מילאס, עם אוכלוסייתה של 147,000, משמשת כרקע מושלם להשקעה שלך, המשלבת את הפיתוי של קהילה משגשגת עם השלווה של מפלט חוף פרטי. הקרבה לעיירה מבטיחה נוחות, בעוד שהיופי הבלתי נגוע של חוף הים מעניק אווירה של בלעדיות שאין כמותה.
לא לחשוף את המחיר כאן הייתה החלטה מודעת, שנועדה לקבל את פני אלה שבאמת מעריכים את הערך לעסוק איתנו באופן אישי. החלומות והשאיפות הייחודיות שלך לחלל יוצא דופן זה הם בעלי חשיבות עצומה, ואנו מחויבים להתאים אישית את ההצעות שלנו כך שיתאימו לרצונות הספציפיים שלך. לפרטים נוספים אנו ממליצים לפנות ישירות לבעל המגרש.
זגרוס

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB