מכירה שני חדרי שינה, Конаклы, Alanya, טורקיה, Конаклы

מכירה - Cod. 25138

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 104 m²
  • חדרים: 38
  • רצפה: 4

VIP Sunset Beach Residence - שלב 2 - הפרויקט החדש של החברה שלנו, הממוקמים בסמיכות לחוף הים והעיר Konakli. המתחם ממוקם על גבעה ציורית, עם נוף מדהים של הים וההרים. רק 250 מטרים לפרויקט מחוף הים, כ -250 מטרים מהחנויות ומסעדות, ומרחק של 2 קילומטר ממרכז Konakli. המתחם כולל דירות שני חדרים ופנטהאוזים עם שלוש וארבעה חדרי שינה יחידות בחמש קומות. כל הדירות מרווחות ונוחים. המשמש לבנייה של חומרים ידידותיים לסביבה מודרניים, אשר בהחלט מהווה יתרון של הפרויקט, יחד עם מיקום טוב. מעצב של הפרויקט הוא אוסמן Pala - אדריכל ידוע מאלניה. כל הדירות פונות לדרום-מערב, ולכן הבעלים יוכלו להעריץ את השקיעות בכל ימות השנה. מהחלונות והמרפסות של הדירות יש נוף של ההרים והאטרקציה העיקרית של אלניה - מבצר מימי הביניים.

פרטי פנים: מוצרי חשמל ביתי ומיזוג אוויר (-holodny אוויר החם), חלונות PVC עם זיגוג כפול, חימום תת רצפתי בסלון וחדר האמבטיה, ריהוט למטבח, אריחי קרמיקה על הרצפה באיכות הגבוהה ביותר, דלתות כניסת פלדה, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה באירופה, כספת בחדר, מחמם מים.

תכונות חיצונית: אזור בריכה של כ 200 m2 עם נוף לים והרים, בריכת ילדים מרווחים, ג'קוזי, בית קפה-בר על שפת הברכה, כסאות נוחים, מרכז ספא עם בריכה מקורה ומחוממת, סאונה, חמאם הטורקי, חדר כושר, מלתחות, אינטרנט אלחוטי בשטח, החוף הפרטי משלו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB