מכירה שני חדרי שינה, Altinkum, Didim, טורקיה, Turkey in Didyma

מכירה - Cod. 37350

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 12529 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

דירת שני חדרים מדהימה ב- Aqua Vista Holiday Resort. זו דירה מקסימה שתי מיטות למכירה Altinkum וזה כבר נראה טוב מאוד אחרי ומעוצב ומרוהט, ומוכן לעבור ולהשתמש.

בכניסה לנכס הוא קל ומאוורר, ונראה טוב. ישנם שני חדרי שינה זוגיים גדולים, חדר אמבטיה גדול מאוד עם מקלחת חדשה, טרקלין בגודל מלא עם מרפסת, פינת מטבח בפינה עם חטיף בר ארוחת בוקר. המלון הינו ממוזג, והטרקלין נהנה ממאוורר תקרה גדול.

הנכס המשקיף לים. יש משרד אבטחה / קבלה, שבו אתה יכול לתפוס את אוטובוס ההסעות, יש אזור בריכה מרכזי גדול ובר, ובנוסף בריכה מקורה ומתקני כושר. דירה מושלמת עבור בית החג הראשון שלך, או אפילו בבית קבע.

בסך הכל, יש לנו בית נופש מושלם או אידיאלי לקנות- to-let ההשקעה בטורקיה, הממוקם קרוב לחוף מרכז העיר. הדירה הינה סטנדרט טוב והיא מושלמת עם יחידות מיזוג אוויר.
עם תג מחיר זול לכל מי שמחפש להגיע ברגל שלהם על הסולם בשוק הנדל"ן Altinkum.

מחירי הנדל"ן Altinkum הם אטרקטיביים מאוד אכן, דירות מציאה וילות על הצעה לחגים, כל השנה חיים אידיאלי בפעם הראשונה ההשקעה עבור כל מי שמחפש נמוך לקנות לקנות כדי לתת רכוש לבדוק את שוק השכירות.

התקשר למשרד הטורקי היום לקבלת פרטים מלאים ואחד היועצים שלנו ייעודי יכול לתת לך תובנה תשואות השכירות אפשרי כמובן, לענות על כל השאלות שיש לך.

טורקיה משרד הפנים יכול לספק טיול פיקוח מסובסד עבור כל מי שמעוניין ברצינות ברכישת נכס בתוך האזורים שאנו מוכרים נכסים ...

עם אקלים נפלא, אנשים מסבירי פנים ומאפיינים נהדר, טורקיה צריכה להיות הבחירה הראשונה שלך עבור הבית שלך בשמש. למרות שאתה יכול להציג את המאפיינים של דרך אתר האינטרנט שלנו חבילות מידע, שום דבר לא יכול להיות לעומת לראות את איכות החיים שאתה קונה. באופן כללי, סיור הפיקוח הוא 3 או 4 ימים שהוא בדרך כלל ארוך מספיק עבור אחד היועצים שלנו ייעודי ידריך אותך לאורך כל התהליך, מ צפייה נכסים כדי לסייע לך עם משפטי. נהיה שם כדי לברך אותך משדה התעופה עד שתעזוב. טיולי הבידוק שלך מלווים במלואם ואנו מתגאים בעצמנו בטיפול בלקוחותינו. כדי לראות מה יש למדינה הזאת להציע לך, ספר הנסיעה שלך בדיקה דרך אחד היועצים שלנו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB