מכירה שני חדרי שינה, Fethiye, Muğla Province., טורקיה, Cumhuriyet Mahallesi, 83. Sokak, 12/6, Fethiye, Muğla, Turkey

מכירה - Cod. 43722

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 90 m²
  • חדרים: 3(2+1)
  • רצפה: 2

מיקומו נמצא בלב העיר, רחוב צ'ארשי, מאחורי פאסה קבאפ. החוף, הנמל, נמלי המעבורות של רודוס ומרמריס, המרינה, התיאטרון העתיק של טלמסוס בו מבצעים קונצרטים של גדולי האמנים במדינה, בזאר פספאטור, כל הבנקים, הטיילת, חנויות, בתי קפה, מסעדות, הכיכר העירונית, מושל המחוז. המשרדים נמצאים ממש בפתח ביתך, כלומר במרחק של כמה דקות הליכה משם.

מלבד פינת הישיבה, יש בדירה כל מיני פריטים שאולי צריך בבית. מיטות עם קפיצים ומערכות פוקס קפיצים, מזגנים, טלוויזיה, כיריים חדשות וחדשות. אפילו הקופסאות עדיין שם. האחריות רק התחילה. חפצים ישארו בדירה.

לדירה פאנל אנרגיה סולארית פרטי. בקומה העליונה, עם זכות שימוש במרפסת גדולה עם נוף לים, בה תוכלו לקחת את המזוודות ולהתחיל לגור מיד, עם שלוש חזיתות, נוף לטבע, לעיר ולים, 2 מרפסות, מטבח נפרד, שירותים, חדר רחצה ו כיור בנפרד, ללא בעיית חניה, במיקום ייחודי, מהבעלים זה בית למכירה.

לדירה אין בעיות תשתית. לא היו הפסקות מים או חשמל. בנוסף, למרות שבתים רבים ליד הים בפתחיה בנויים על ביצות, רעידות לא מורגשות אפילו בבניין, שמוצב על קרקע מוצקה מאוד על סלעים ענקיים.

החביב החדש על הנמלטים מבודרום, מיקומה ומתקניה המתאימים למגורים בקיץ ובחורף, יערות מרהיבים, היסטוריה משנת 3000 לפני הספירה, מפרצים וחופים מרתקים ביופיים, מסעדות במחירים סבירים שבהם תוכלו לאכול את הדגים והבשר הטעימים ביותר. של המדינה, קילומטרים של הליכה ישר ורכיבה על אופניים על שפת הים זה מקום גן עדן עם כבישים, פעילויות חברתיות בחינם מאורגנות על ידי העירייה ואנשים מועילים.

פטהייה אינו מקום קוסמופוליטי כמו בודרום, והם מעסיקים ילדים נקיים משלהם במגזר השירותים.

למרות שהדירה נקנתה בהתלהבות רבה למגורים והחלה להיות מרוהטת, היא הועמדה למכירה כדי לכסות את שכר הלימוד של בן המשפחה, שעמד ללמוד בחו"ל.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB