מכירה שני חדרי שינה, Konaklı, Alanya, טורקיה, Konaklı

מכירה - Cod. 25144

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 104 m²
  • חדרים: 90
  • רצפה: 4

Sunset Beach Residence VIP - פרויקט המשתרע על שטח של 10,750 M2, בכפר Konakli, אלניה. יש לו מיקום טוב מאוד על גבעה המשקיפה על הים איגור. 250 מטרים מפרידים במתחם מחוף הים, 2 ק"מ ממרכז Konakli ו 250 מטרים מן החנויות והמסעדות. המתחם זכה בפרסי בתי OVERSEAS AWARDS 2008 בקטגוריות של הפרויקט הכי בטורקיה ואת עולם Top 20, כמו גם אירופה ואפריקה AWARDS קניין 2009 בשיתוף עם CNBC הערבי אפריקה קניין AWARDS 2010 בשיתוף עם טלביזיה בלומברג ואת הקטגוריה של הפרויקט הכי בטורקיה.
המתחם כולל פנטהאוזים, דירות דופלקס, דירות גן. בלוקים במתחם הארבעה. הדירות נמצאות מאוד מרווחות ונוחות. כל דירה כוללת אמבט ג'קוזי. העיטור השתמשו בחומרים באיכות הגבוהה ביותר, אשר, כמובן, גם יתרון. הפרויקט נעשה על ידי אדריכלים מטורקיה ודנמרק. המתחם בנוי בצורה כזאת שכל חלונות בדירה פונים לדרום-מזרח, אשר מאפשרת לצפות בשקיעה מדי יום. כמו כן מהדירה נשקף נוף מרהיב של ההרים ואת מבצר מימי הביניים, אלניה dostoprimechatelnostgoroda העיקרי.

העבודה הושלמה בשנת 2009.

פרטים הפנים: מוצרי חשמל ביתיים ומזגנים כלולים במחיר, ישנם חלונות עם זיגוג כפול, חימום תת רצפתי בסלון וחדר אמבטיה, מטבחים, ריצוף קרמיקה, דלתות כניסה פלדה, אינטרנט אלחוטי, ערוצי האירופי, בטוח, מחמם מים, אמבטיה-גיגית ב המאסטר אמבטיה.

תכונות חיצוני: בריכת שחייה חיצונית של 300 m2, המשקיפה על הים וההרים, בריכת ילדים מרווחים, בית קפה-בר על שפת הבריכה, מיטות שיזוף, ספא, בריכה מקורה מחוממת, ג'קוזי, סאונה, חמאם טורקי, חדר כושר, גישה לאינטרנט אלחוטי באתר, חוף פרטי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB