מכירה בית, Bodrum, Bodrum, טורקיה, Akasya sokak no 19 Kumbahce

מכירה - Cod. 28538

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 110 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

אנחנו מוכרים בית בודרום שלנו בשל relocation.If שלנו אתם מעוניינים בקבלת השקעה מצוינת, זוהי זכות הקניין בשבילך בשל תשואה גבוהה ערך & מ rental.Its יומי במחיר השכירות בין 100 דולר-160 USD בהתאם העונה. (האביב והסתיו יש% 50-70 וזמן הקיץ יש% 90-100 אחוז התפוסה)

 הבית נמצא location.3 מושלם דקות הליכה לים / המרינה Halikarnas בודרום אשר נותן לך גישה הליכה רבה לכל מסעדה, חנויות, חוף, ברים וכו ', ובכל זאת מדובר על street.There די מעבורת נמל סירה ליד ידי (הליכה 15 דקות) אשר יחבר אתכם לאיי יוון ב 30 בתחנה המרכזית min.The של בודרום הוא גם במרחק הליכה 10-15 דקות. זה רשום כבית היסטורי תואר שני אשר משופץ להפליא עם taste.It המודרני שזור בעל 2 קומות ומרפסת עם מבצר בודרום & Sea view.When שתזין מהדלת הראשית, תראה חצר קטנה עם אבן מקום ברביקיו אש שולחן 2. בקומה הראשונה יש מטבח, חדר אמבטיה וסלון עם רצפת האש place.Second יש 2 חדרי שינה, חדר אמבטיה עם ג'קוזי וחדר הלבשה קטן עם balcony.All הרהיטים (איקאה), מכונת כביסה , מקרר, טלוויזיה, פאנלים סולאריים, מיכל מים, כיריים, מיקרוגל, הובר, פיצולים מזגן (2), מאוורר חשמלי, אורות, וילונות, לוח ברזל & ברזל, מזרנים, קינג סייז 1 ו -2 מיטות יחיד עם אחסון, ארונות, שטיחים , וכו 'כלול פן צבע price.The ובידוד חיצוני נעשה לאחרונה.

 הבית נמצא במצב מושלם, לא היינו למכור אותו למרבה הצער אנחנו המעבר אחר country.Kindly לפנות אלי בדוא"ל אם אתה buyer.I רציני אני כרגע מחוץ למדינה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB